Menu BIP

Aktualności
- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Aktualności
Zajęcia w Colegium Pedagogicum - czyli wizyta na Uniwersytecie Opolskim
2 czerwiec 2024
27 maja uczniowie klasy 1a oraz 2b wybrali się do Opola. Była to taka sentymentalna podróż pani Asi i pani Kingi, ponieważ zabrały swoich uczniów na Uniwersytet Opolski, gdzie studiowały i bardzo aktywnie działały oraz kierowały Kołem Naukowym Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej. Celem naszej wyprawy było poznanie specyfiki pracy Collegium Pedagogicum, czyli miejsca, gdzie studentki uczą się jak w przyszłości zostać nauczycielkami.
Wspaniała inicjatywa nam się udała - powrót do korzeni, tych które tak wiele znaczą - podróż do źródła, pasji, studiowania i WIELKICH RZECZY! Uniwersytet Opolski - Colegium Pedagogicum oraz Koło Naukowe Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej - cudowna współpraca nam się zawiązała i będzie się rozwijać w przyszłym roku - pasja, kreatywność z domieszką ogromu serca, które studentki włożyły w przygotowanie wyparwy przez kontynenty pod opieką pani Ani Grygiel dla naszych dzieciaków - prawdziwa petarda!
Dziewczyny chylimy czoła przed Waszym przygotowaniem, pomysłowością i czasem, który przeznaczyłyście, by spędzić to poniedziałkowe popołudnie z naszymi uczniami ze Strzeleckiej Siódemki.
Dziękujemy i do zobaczenia niebawem, bo WSZYSTKO DOPIERO PRZED NAMI
Podczas zwiedzania sal wykładowych i ćwiczeniowych wybraliśmy się w ciekawą podróż po kontynentach. Na miejscu czekały nas następujące stacje:
Antarktyda i Arktyka - stacja miała za zadanie wprowadzić dzieci w krainę zimy. Na początku krótka pogadanka o kontynencie, jakie występują tam zwierzęta, jaka panuje tam temperatura oraz różne ciekawostki dotyczące kontynentu. Następnie dzieci miały przyjemność zabawy ze sztucznym śniegiem.
Afryka - zapoznanie z charakterystycznymi zwierzętami dla tego kontynentu. Odbyło się poszukiwanie ukrytych zwierząt afrykańskich oraz kalambury. Nauka układu tanecznego w afrykańskich rytmach.
Azja - zapoznanie dzieci z Kamczatką, półwyspem z największą ilością wulkanów na całym kontynencie oraz krajem kwitnącej wiśni, zwierzętami występującymi na kontynencie i największym szczytem - Mount Everest. Wspólne wykonywanie eksperymentów - wulkany i ciecz nienewtonowska (zastygła lawa - magma).
Ameryka Północna i Południowa - przedstawienie dzieciom stref krajobrazowych, po kolei: lasy deszczowe, stepy, góry i tajga. Opowiedzenie o zwierzętach tam żyjących. Następnie praca: las w słoiku - wspólne sadzenie kwiatów, sukulentów w słoju.
Europa - Przedstawienie ogólnej charakterystyki Europy jako kontunentu. Omówienie wybranych krajów w Europie pod kątem charakterystycznych dla nich obiektów kultury, takich jak budowle i potrawy.
Joanna Glik wraz z uczniami klasy 1a
Kinga Lechowicz-Dudziak wraz z uczniami klasy 2b
Dziewczyny chylimy czoła przed Waszym przygotowaniem, pomysłowością i czasem, który przeznaczyłyście, by spędzić to poniedziałkowe popołudnie z naszymi uczniami ze Strzeleckiej Siódemki.
Dziękujemy i do zobaczenia niebawem, bo WSZYSTKO DOPIERO PRZED NAMI
Podczas zwiedzania sal wykładowych i ćwiczeniowych wybraliśmy się w ciekawą podróż po kontynentach. Na miejscu czekały nas następujące stacje:
Antarktyda i Arktyka - stacja miała za zadanie wprowadzić dzieci w krainę zimy. Na początku krótka pogadanka o kontynencie, jakie występują tam zwierzęta, jaka panuje tam temperatura oraz różne ciekawostki dotyczące kontynentu. Następnie dzieci miały przyjemność zabawy ze sztucznym śniegiem.
Afryka - zapoznanie z charakterystycznymi zwierzętami dla tego kontynentu. Odbyło się poszukiwanie ukrytych zwierząt afrykańskich oraz kalambury. Nauka układu tanecznego w afrykańskich rytmach.
Azja - zapoznanie dzieci z Kamczatką, półwyspem z największą ilością wulkanów na całym kontynencie oraz krajem kwitnącej wiśni, zwierzętami występującymi na kontynencie i największym szczytem - Mount Everest. Wspólne wykonywanie eksperymentów - wulkany i ciecz nienewtonowska (zastygła lawa - magma).
Ameryka Północna i Południowa - przedstawienie dzieciom stref krajobrazowych, po kolei: lasy deszczowe, stepy, góry i tajga. Opowiedzenie o zwierzętach tam żyjących. Następnie praca: las w słoiku - wspólne sadzenie kwiatów, sukulentów w słoju.
Europa - Przedstawienie ogólnej charakterystyki Europy jako kontunentu. Omówienie wybranych krajów w Europie pod kątem charakterystycznych dla nich obiektów kultury, takich jak budowle i potrawy.
Joanna Glik wraz z uczniami klasy 1a
Kinga Lechowicz-Dudziak wraz z uczniami klasy 2b
Rejestr zmian podstrony
Informację wprowadził(a): Sebastian Cichoń (2024-06-02 08:26:52)
Liczba odwiedzin: 578617
Informację wprowadził(a): Sebastian Cichoń (2024-06-02 08:26:52)
Liczba odwiedzin: 578617
Banery dolne
Galeria zdjęć
Nasza galeria


